Octubre 2012

Boletín Sustrai nº 16 (septiembre 2012) - Sustrai boletina 16 zk. (2012 iraila)

Kaixo:
Azken hilabetean Sustrai Erakuntza Fundazioak bere Web gunean argitaraturiko ekintzen boletina duzue hau. Fundazioaren emale zareten guztiei bidalia, bai banakoei, bai erakunde publiko eta pribatuei.
Iruditzen zaizun moduan zabaldu Sustrairen ekintzen berriak. Gure jarduera interesa dakioken inor ezagutzen baduzu, boletin hau berbidaliozu edo sustraierakuntza@gmail.com helbidera idatziz informa gaitzakezu. Gure ekimenak sustatzeko dohaintza bidezko laguntza ekonomikoa (PayPalen bidez, edo nahi duzun bezala), edo beste edonolako laguntza edo lankidetza ongietorria izanen da.
Sustrai Erakuntza babesteagatik, eskerrikasko.

Sustrai Erakuntzak, Nafarroako AHTaren Castejon-Cadreita bidegunea eraikitzeko lanak direla eta

Abiadura Handiko Trenaren lanakCastejon eta Cadreita arteko bidegunerako Prestazio Handiko Trenaren lanen berehalako hasiera dela eta, Sustrai Erakuntza fundazioak Nafarroako Gobernua aurrera iheska dabilela uste du. Indarrean dagoen Ingurumenaren gaineko Eraginaren Ebaluaziorik (IEE aurrerantzean) ez dauka proiektuak eta kontu hau epaitegietan salatua dagoenez, Sustrai Erakuntza fundazioak jardueraren gauzatzeak duen ziurtasun juridiko eza salatu nahi du.

Sustrai Erakuntza ante las próximas obras del TAV navarro en el tramo Castejón-Cadreita

Obras del Tren de Alta VelocidadAnte el inminente comienzo de las obras de construcción del Tren de Altas Prestaciones en un nuevo tramo, el comprendido entre Castejón y Cadreita, la Fundación Sustrai Erakuntza considera que el Gobierno de Navarra continúa con su política de hechos consumados y huida hacia delante. La Fundación Sustrai Erakuntza quiere recordar la inseguridad jurídica con la que se están ejecutando estas actuaciones, al no existir una Declaración de Impacto Ambiental (DIA en adelante) vigente, y encontrarse el asunto recurrido en los tribunales de justicia de Madrid.

Nafarroaren burujabetza energetikoaren alde

Guaixeko logoaPlanetako energiaren ustiapena, banaketa eta salmenta transnazionalen eskuetan biltzen da nagusiki. Honek energia proiektu gero eta erraldoiagoak sorrarazten ditu, ingurumen eta jendarte kostu gero eta handiagoekin: zentral termikoak, tentsio altuko lineak, AHTak… eta baita zentral nuklearrak ere, dagokien bizialdia etengabe luzatuz. Dena dela, energiarekin espekulatzeak planetaren oreka ekologikoa eta pertsonen bizitza jartzen ditu jokoan.

Por la soberanía energética en Navarra

Guaixeko logoaLa explotación, distribución y comercialización de la energía en el planeta se concentra fundamentalmente en manos de transnacionales. Esto produce proyectos energéticos de cada vez mayor envergadura, con costes ambientales y sociales crecientes: centrales térmicas, líneas de alta tensión, trenes de alta velocidad... e incluso el mantenimiento hasta su decrepitud de las centrales nucleares. Y sin embargo, la especulación con la energía pone en juego la vida de las personas y el mantenimiento del equilibrio ecológico del planeta.